infomaza - System newsów 

Wszystkie newsy

BBbike - przerwa zimowa
wys: mm, akcept. admin 03.11.2016 Komentarzy: 0
Rozpoczęła się przerwa zimowa Systemu Bezobsługowych Wypożyczalni Rowerów w Bielsku-Białej. Rowery będą systematycznie zabierane ze stacji. Jest to więc dobra okazja do podsumowania działalności BBbike w 2016 roku.

Przypomnijmy, że sezon 2016 rozpoczął się 1 kwietnia. Od tego dnia ilość nowych przystąpień do systemu BBbike stopniowo rosła i na koniec października 2016 wynosiła niemal 3,5 tys. użytkowników.

W tej liczbie prawie 25% rejestracji przypadło na rok 2016:
- w kwietniu do systemu przystąpiło około 200 użytkowników;
- w maju, czerwcu i lipcu dokonano po 150 rejestracji miesięcznie;
- w sierpniu zanotowano 100 rejestracji;
- we wrześniu i październiku do systemu zapisało się w sumie 100 użytkowników.

Rowery były wypożyczane niemal 20 tys. razy. Miesięczna średnia liczba wypożyczeń wyniosła około 2,7 tys.:
- kwiecień - 2500 wypożyczeń;
- maj - 3100 wypożyczeń;
- czerwiec - 3500 wypożyczeń;
- lipiec - 3100 wypożyczeń;
- sierpień - 2800 wypożyczeń;
- wrzesień - 2500 wypożyczeń;
- październik - 1200 wypożyczeń.

Najpopularniejszymi stacjami były:
- plac Ratuszowy; plac Mickiewicza; Łagodna/Złote Łany w zakresie wypożyczeń. Na każdej z tych stacji zarejestrowano około 2 tys. wypożyczeń;
- plac Ratuszowy i plac Mickiewicza i plac św. Mikołaja to najpopularniejsze stacje zwrotów - około 3 tys. zwrotów na każdej z nich.

Najpopularniejsze trasy to:
- Starostwo Powiatowe - Dworzec PKS (700 przejazdów),
- Łagodna/Złote Łany - plac Ratuszowy (700 przejazdów),
- plac Ratuszowy - plac Mickiewicza (600 przejazdów),
- plac Mickiewicza - plac Ratuszowy (600 przejazdów).

Dane statystyczne stanowią potwierdzenie obserwacji serwisantów systemu - stacje umiejscowione na wzniesieniach są popularne jako miejsca wypożyczeń w celu zjazdu w kierunku stacji położonych niżej, zwłaszcza zlokalizowanych w okolicach śródmieścia.

Konsultanci infolinii podkreślali, że użytkownicy, wykazując duże zaangażowanie reagowali na zauważone problemy, wnosili uwagi i zgłaszali sytuacje problemowe.

Komentarzy ( 0 )Skomentuj...