Wszystkie newsy



 Logo Bielska-Białej po liftingu
 wysłany przez: mm, zaakceptowany przez admin dn. 23.01.2013 Komentarzy: 0  
W Urzędzie Miejskim zaprezentowano wczoraj odnowione logo Bielska-Białej. Logo po liftingu systematycznie będzie pojawiało się na wszystkich materiałach promocyjnych naszego miasta.

Obowiązujące dotychczas logo Bielska-Białej powstało w 1996 r. Jego czcionka, jak i kolorystyka nawiązują do stylizacji lat 90-tych. Logo jest bardzo dobrze rozpoznawalne i kojarzone z Bielskiem-Białą dlatego o jego lifting została poproszona profesjonalna agencja Papajastudio mająca bardzo duże doświadczenie w budowaniu jakości marek i produktów.

Specjaliści z tej agencji, po konsultacji z autorem znaku, zadecydowali, że najlepiej zachować jego obecną formę i pracować tylko nad kolorystyką i typografią. Nowy projekt ma na celu unowocześnić wizerunek miasta i harmonijnie nawiązywać do dotychczasowych działań.

Zastosowanie koloru pomarańczowego podkreśla ważny sposób interpretacji znaku - widzimy tu motyw człowieka. Osoba ta jest dynamiczna, w ruchu, może zjeżdża na nartach, może przygotowuje się do lotu szybowcem, jest przedsiębiorcza i ciekawa świata.

Znak dodatkowo nabiera przestrzenności - 'bryłowatości', dzięki gradientom promienieje z niego energia. Pomarańczowa linia to również rozrastające się po obu stronach rzeki Białej miasto - a zatem podkreśla się 'tkankę miejską' i kompaktowość Bielska-Białej.

Zieleń podkreśla oczywiście najważniejsze atrybuty związane z położeniem naszego miasta, jak i to, że są tu parki, liczne skwery i tereny zielone.




Łącznie komentarzy ( 0 )



© 2000-2017 INFOTECH, Designed by LABMATIC Redakcja serwisu Ostatnia modyfikacja: 05.04.2013 r.